loading...

محققان علمي پژوهشي

محققان علمي پژوهشي

بازدید : 185
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پيك نوروزي

نوروز، بهترين و most نمونه‌هاي موجود در محيط آموزشي را دانلود مي‌كند، در واقعبهترين نمونه از ويرايش Norouz است كه توسط مركز بارگيري براي تحقيقاتآموزش توسعه داده شده‌است.

دانش آموزان را در فرآيند يادگيري of و يا مهارت داشته باشيد كه معلمان دركلاس‌هاي مجازي نياز دارند تا دانش آموزان را در فرآيندهاي يادگيري دخيل سازند.اگر فعاليت‌ها و تلاش‌ها براي تعادل در سيستم‌هاي انگيزشي متفاوت ايجاد شوند ونيازهاي دانش آموزان را برآورده سازند، به طور فعال در فرآيندهاي كلاس درسشركت مي‌كنند. مشاركت فعال دانش آموزان در فرآيندهاي يادگيري مفهوم گيرندهNorouz در كلاس‌هاي مجازي، معلمان را با اطلاعات بيشتر فراهم مي‌كند و معلمانقادر خواهند بود موانع و كاستي‌هاي موجود در فرآيندهاي يادگيري را طوري حذفكنند كه متناسب با دانش آموزان به روش واكنشي و انفعالي باشد. صبر كنيد تا معلممحتواي اين درس را به آن‌ها ارائه كند. اين كار بر فرآيندهاي انگيزشي دانش آموزاندر كلاس تاثير خواهد گذاشت. بهترين راه براي درگير كردن دانش آموزان در كلاس،اتخاذ اقدامات مديريتي مشاركتي در فرآيند مديريت كلاس است.

نوروز Peyk مهم‌ترين استراتژي آموزشي در زمان ما است كه يكي از مهم‌ترين اهدافنظام‌هاي آموزشي مدرن با شعار تحقق مفاهيم كارآمد و موثر بر فن‌آوري اطلاعاتعلاوه بر جهاني‌سازي آموزش و آموزش در مركز و عدالت آموزشي در توسعه نوروزمي‌باشد. اهميت استراتژي سردبيري Norouz در مديريت كلاس‌هاي مجازي مجازيشده‌است. چارچوبي براي توسعه of Cours با ويژگي‌هاي خاص و رسمي آن به وسيلهروش هدايت‌شده، جامع و هدايت‌شده مديريت براساس رويكردهاي يادگيري جديد ومقايسه با سيستم‌هاي ديگر تعريف مي‌شود. به طور سنتي، توانايي جاي دادن دانش آموزان بيشتر در سطوح مختلف با معلمان كم‌تر است. در اين سيستم آموزشي،رسانه‌هاي مختلف آموزشي از جمله ماهواره، تلويزيون، تلفن، كامپيوتر و ساير مواردمطابق با الزامات آموزشي و فرهنگي هر منطقه به شكل چندرسانه‌اي يا چندرسانه‌ايمورد استفاده قرار مي‌گيرند.

روش Edition Courier، روش of Courier معرفي مي‌شود. به اين ترتيب،سخنراني‌ها از طريق رسانه‌هاي مختلف و مواد چاپي بدون نياز به تعامل رو به رو ومسيوليت يادگيري فراگير است. به نظر او، ايجاد نوروز يك سيستم آموزشيبرنامه‌ريزي‌شده است كه سازمان و نه معلم براي سازماندهي فرآيند يادگيري ويادگيري اتخاذ مي‌كنند و هدف اصلي آن انتخاب بهترين راه‌حل‌ها براي استفاده ازفن‌آوري‌هاي جديد در آموزش، تسهيل ارتباط دوطرفه بين معلم و دانشجو و فراهم كردن زمينه‌هاي يادگيري و ارزيابي فردي براي يادگيرندگان است.

سيستم‌هاي انتشارات Norouz در سيستم‌هاي آموزشي، براساس هدف خود برايدرك يادگيري موثر و موثر يادگيري مبتني بر فن‌آوري اطلاعات، آنچه ضروري به نظر مي‌رسد و بدون آن چنين اهدافي را نمي‌توان درك كرد، يادگيري فراگير است كه باتوجه به ويژگي‌ها و نيازهاي دانش‌آموز از طريق رسانه‌هاي آموزشي، به خصوصفن‌آوري اطلاعات مبتني بر رسانه انجام مي‌شود. در آموزش سنتي، دانشجويان بهاحتمال كمتري آموزش مي‌بينند و نيازهاي آن‌ها، در حالي كه در فرمول‌بندي نوروز،self بر تفاوت‌هاي فردي student's تاكيد مي‌شود، و هر دانش‌آموز براساستوانايي‌ها و توانايي‌هاي خود،

ويژگي سيستم‌هاي نشر Nowruz با در نظر گرفتن نيازهاي مختلف سيستم courier،Keegan ويژگي‌هاي اين سيستم را در مقايسه با سيستم‌هاي ديگر توصيف مي‌كند،كه برخي از آن‌ها به صورت زير هستند: شكاف بين معلم و ياد گيرنده با استفاده از چندرسانه‌اي يا چندرسانه‌اي دسترسي مناسب را براي ادغام تكنولوژي‌هاي جديد درمحيط‌هاي آموزشي فراهم مي‌كند.

دراكر اين واژه را به عنوان توانايي آموزش بدون محدوديت فاصله و فاصله توصيف مي‌كند. مدل Courtesy اكسپرس Norouz براي طراحي يك محيط كلاس درس برايبهبود روند آموزشي با استفاده از ويژگي‌هاي چندرسانه‌اي مانند كنفرانس تصويري وتصويري، و بازسازي فضا و محدوديت‌هاي فضايي طراحي شده‌است. در نوروزسيستم‌هاي انتشاراتي، ارتباطات با كامپيوتر به تعامل تعاملي فراتر از زمان و مكان،حتي فرهنگ، تحت عنوان "انتشارات Corpus Corpus"، در نظر گرفته شده‌اند،تغييرات موضوعي در اطلاعات ارتباطات و ارتباطات مبتني بر رسانه به روش‌هايمختلفي وجود دارد. اين رسانه‌ها فرصت‌هايي براي مردم فراهم مي‌كنند تا درمحيط‌هاي مجازي و مجازي كه منطق يادگيري تغيير مي‌كند تا مفاهيم تغيير نوروز راياد بگيرند. تعامل اجتماعي در زمينه سيستم انتشار Norouz Peyk نيز به حوزهمحيط مجازي، به تنهايي و اجتماعي ارتباط دارد، كه در آن افراد به طور همزمان باامكاناتي كه رسانه‌هاي ارتباط و ارتباطات ايجاد كرده‌اند، تعامل دارند.

در نهايت، ايجاد دوره نوروز، هر خانه‌اي را به مكاني از آموزش و لذت تبديل مي‌كند واز زندگي در دنياي شخصي خود لذت مي‌برد. اين جايي است كه دنياي مجازي باگسترش دسترسي به شبكه به شبكه‌ها شكل مي‌گيرد. نياز به چنين دنياي مجازي، آموزش مجازي را فراهم مي‌كند.

انواع رسانه آموزشي در سيستم‌هاي ويرايش Norouz Norouz راه‌هاي مختلفي برايانتقال محتواي مطالب آموزشي به دوره‌هاي اكسپرس Norouz وجود دارد. اينروش‌ها از پايين‌ترين سطح فن‌آوري تا بالاترين سطح فن‌آوري چند رسانه‌اي، ماننداينترنت، پخش زنده پخش زنده، و كنفرانس ويديويي زنده تفاوت دارند. برخي ازآن‌ها نيازمند سرمايه گذاران كوچك‌تر در زيرساخت فن‌آوري و برخي ديگر هستند.چندين عنصر بايد در طراحي فرآيند يادگيري - يادگيري مفاهيم حامل گيرنده در نظر گرفته شوند تا اطمينان حاصل شود كه the Courier موفق و موثر است.

بررسي دقيق محتوا و پايه دانش، طراحي آموزشي، چارچوب انتقالي و ارتباطات،تعامل بين معلم و دانش‌آموز، و محيط آموزش و مديريت آن در برنامه موثر گردآوريدادگاه Norouz فعلي. علاوه بر اين، توجه به زيرساخت فن‌آوري و امكانات موجود ونيز بافت فرهنگي و اجتماعي در اين فرآيند آموزش و يادگيري نيز عوامل تاثيرگذار درانتخاب رسانه‌هاي آموزشي در چارچوب of اكسپرس است.

انتخاب رسانه‌هاي خاص براي انتقال بايد با توجه به محتواي آموزشي و مديرانمدارس، به ويژه مديران كلاس درس، بر روي زمينه موجود و استفاده از فن‌آورياطلاعات و اطلاعات و امكانات و امكانات آن تعيين شود. Let's به چند رسانه ديگرنگاه مي‌كنند.

جواب) فن‌آوري تلفن تلفن يكي از ابتدايي‌ترين و آسان‌ترين فن‌آوري يادگيري استكه تقريباً در دسترس همه كاربران قرار دارد.

در كشورهايي كه شبكه مخابراتي وجود دارد، اين گوشي مي‌تواند به عنوان يكي ازابزارهاي اصلي مورد استفاده قرار گيرد.

با استفاده از فن‌آوري تلفن در عين حال، تلفن در مذاكرات با معلمان و روابط سازندهآن‌ها بين learners و well ايجاد مي‌شود. با توجه به هزينه پايين و در دسترسبودن اين فن‌آوري در سيستم‌هاي آموزشي، مهم‌ترين مزاياي سيستم‌هاي پيكاكسپرس عبارتند از: ارايه دوره‌هاي تخصصي با استفاده از فن‌آوري تلفن در مدارسمناسب است و هيچ گونه درس و درس كلاسي نيست و هيچ گونه مشكلي برايمعلمان و مربيان باتجربه در دوره‌هاي تخصصي بكار نمي‌رود.

محدوديت‌هاي فضايي برقراري ارتباط بين معلمان و دانش‌آموزان حذف مي‌شوند.مهم‌ترين محدوديت اين تكنولوژي اين است كه تنها مي‌توان از آن در موقعيت‌هايياستفاده كرد كه تاسيسات مخابراتي پيشرفته وجود دارند و نمي‌توان آن را در بافتمحتواي پيچيده مورد استفاده قرار داد.

۲) فن‌آوري كامپيوتر كامپيوتر يكي از مهم‌ترين ابزارها براي يادگيري مفاهيم حاملكنترل از راه دور است. از طريق كامپيوترها، دانش آموزان و معلمان توانايي برقراريارتباط، جستجوي اطلاعات، و پردازش آن از طريق شبكه جهاني را دارند و قادر بهاستفاده از فن‌آوري و محيط‌هاي يادگيري براي يادگيري مفاهيم نزاكت توام با نزاكتهستند. با اين حال، استفاده از كامپيوتر در سيستم‌هاي تلفيقي Norouz Norouzهنوز در مراحل اوليه خود است و هنوز مشكلاتي در سيستم‌هاي ارتباطي فن‌آوريكامپيوتر و كامپيوتر وجود دارد كه مي‌توان از آن‌ها براي رسيدگي به اين كمبودها وايجاد زيرساخت لازم در اين زمينه استفاده كرد. تامين بهينه اين تكنولوژي يكمحيط آموزشي الكترونيكي را ايجاد كرده‌است. دو محدوديت مهم در استفاده از كامپيوتر در آموزش و يادگيري مفاهيم نوروز وجود دارد. اولين و مهم‌ترين محدوديتدر استفاده از رسانه رايانه‌اي در آموزش دسترسي learners به آن يك كامپيوتر وهمچنين ايجاد ارتباطات و فن‌آوري ارتباطات در استفاده از كامپيوترها است. فراهمكردن آموزش موثر براي وجود يك كامپيوتر در محيط‌هاي آموزشي و non ممكننيست. ايجاد زيرساخت ارتباطي لازم در اين مورد پيش‌نياز است. محدوديت دوم دردسترس بودن نرم‌افزار آموزشي و كاربرد آن‌ها در سيستم انتشار Norouz Peak استكه به دانش آموزان اجازه مي‌دهد تا محتويات آن‌ها را به صورت الكترونيكي بررسيكرده و مشكلات آن‌ها را حل كنند.

تله گفتگوي ديداري تصويري: به اين ترتيب، عناصر تصويري و تصويري تركيب‌شده ويك مدل يادگيري بصري و تعاملي ايجاد مي‌كنند. اين روش ارسال و دريافت احترامبه تكنولوژي‌هاي جديد، ماهواره‌ها و تلويزيون‌ها از يك نقطه به نقطه ديگر ارسالمي‌شود. نقاط قوت اين روش عبارتند از: ۱. اين فن‌آوري قادر است نقاط مختلف ودور را در يك زمان به كلاس متصل كند، و دانش آموزان و معلمان با يكديگر درتعامل هستند و نقاط كنترل از راه دور و محروم نيز از معلمان واجد شرايط استفاده مي‌كنند.

۲. اين تكنولوژي، با استفاده از عناصر تصويري و تصويري به طور همزمان، تاثيربيشتري بر يادگيري مفاهيم courier در مقايسه با ساير ابزارهاي فن‌آوري آموزشيخواهد داشت.

نقاط ضعف اين روش به شرح زير هستند: دانش آموزان بايد در يك زمان خاص بهمحل متصل شوند. بنابراين، استفاده از اين فن‌آوري محدوديت‌هاي زماني را برايدانش‌آموزان ايجاد مي‌كند.

بسياري از زيرساخت‌هاي گران‌قيمت از جمله فن‌آوري‌هاي جديد، شبكه‌هاي ارتباطيقوي و حتي ماهواره‌ها مورد نياز هستند.

معمولاً بايد يك واحد هماهنگ‌كننده در هر ارتباط از راه دور وجود داشته باشد.

وب سايت‌هاي اينترنتي و رسانه‌اي مجازي اينترنت و وب جهاني اينترنت چندينموسسه را به انتخاب پيك نوروز هدايت كرده‌اند. برخي نيز ادعا مي‌كنند كهرسانه‌هايي وجود دارند كه در عين حال راه‌حل‌هاي ساده‌اي براي يادگيري دارند وهمه مشكلات را با كامپيوتر حل مي‌كنند.

نقاط قوت اين رسانه عبارتند از: 1. تاثير اصلي در افزايش نتايج آموزشي و بهبودوضعيت پيشرفت تحصيلي و يادگيري مفاهيم كسب و كاره‌اي يادگيرندگان و كاربراناست.

متوسط هزينه متوسط و انعطاف‌پذيري بالاي رسانه براي متعادل كردن فرد با گروه وفرد با توانايي فردي براي ايجاد كلاس‌ها به طور مداوم به محتوا در هر زمان و مكان.

نقاط ضعف اين رسانه عبارتند از: 1. تفاوت در ادراك محتواي آموزشي مواد آموزشيبا شناخت مخاطب تكنولوژي و ميزان سود با توجه به اين دانش است.

استفاده از اينترنت يكي از راه‌هاي موثر تدوين پيك نوروز, آموزش از طريق اينترنتاست كه محدوديت‌هاي زماني و فضايي را حذف مي‌كند. اينترنت يك محيط نسبتاًجديد با غناي قابليت‌هاي آموزشي است. مزيت اصلي اينترنت, توانايي ايجادابزارهاي آموزشي براي همه افراد و افراد در جهان است.

اينترنت به روش‌هاي مختلفي پردازش اطلاعات را هدايت مي‌كند: براي كارگران وفراگيران: جستجو براي كسب اطلاعات و مشورت با ديگر همكلاسي‌ها, نتايجارزيابي‌ها را براي موسسات آموزشي تهيه و به روز رساني مي‌كند.

از جمله مزاياي انتشار پيك نوروز از طريق اينترنت عبارتند از: توانايي انعطاف‌پذيريزمان و زمان براي بهبود يادگيري و فرآيندهاي ياددهي - يادگيري مفاهيم دوره‌هاينوروز بدون نگراني درباره سازگاري كامپيوتر و سيستم‌هاي مرتبط با آن.

در زير معايب اينترنت: محدوديت زيرساخت ارتباطات و سرعت پايين (خطوط انتقالبراي انتقال تصاوير صوتي,) وابستگي سطح يادگيري در سطح آشنايي با امكاناتموجود در اينترنت و استراتژيك و حركت در اينترنت و دنياي مجازي.

حجم زياد اطلاعات موجود در آن و ايجاد مخاطبان گيج در انتخاب اطلاعات مورد نظر.

و استفاده از تكنولوژي‌هاي چند رسانه‌اي در توسعه نوروز، استفاده از كامپيوتر برايتعامل با كامپيوترها در عرضه و تلفيق متن، گرافيك، صوت و ويديو با رابط‌ها ووسايلي است كه به كاربران امكان گردش، چرخش، تعامل با رايانه را مي‌دهد و برايارتباط.

تعريف تكنولوژي چند رسانه‌اي در جهان يكي از اهداف اصلي است.

ايجاد يك ۲. واسطه‌اي وجود دارند كه اطلاعات را به هم متصل مي‌كنند.

وجود ابزارهاي مسيريابي كه به دانش آموزان اجازه اتصال، حركت، و استفاده از اطلاعات شبكه اطلاعاتي را مي‌دهد.

وجود يك روش و روش پردازش نظرات و اطلاعات جمع‌آوري‌شده به طوري كه تعاملموثر و تعامل مي‌تواند ايجاد شود.

اگر يكي از اين مولفه‌ها وجود نداشته باشد، تكنولوژي چندرسانه‌اي در واقع چندرسانه‌اي از مهارت‌ها و تكنولوژي پايه در قرن بيست و يكم است، كه براي خواندن ونوشتن مهارت‌ها در قرون گذشته مهم است. رسانه چند رسانه‌اي طبيعت خواندن ويادگيري در سيستم است. ويرايش of Norouz's تغيير خواهد كرد، و به جاي تمركزانحصاري بر روي كتاب‌ها و محتواي خطي چاپي و محدود كردن آن، ايجاد يك بعدجديد آن را به هيجاني و پويايي تبديل خواهد كرد (ibid).

مزيت اصلي چند رسانه‌اي، استفاده از ديگر منابع يادگيري انعطاف‌پذير در ارائهاطلاعات و تحويل سريع آن در ارائه بازخورد است. هدف اصلي كاربردهاي چند رسانه‌اي، افزايش دانش و سواد دانش آموزان است. رسانه رسانه موضوعات ومطالبي را براي دانش آموزان فراهم مي‌كند كه آسان‌تر به ياد آوردن و يافتن فرمجذاب‌تر از كتاب‌ها و رسانه‌ها هستند. چند رسانه مي‌توانند استراتژي‌هاي آموزشيمختلفي را اداره كنند و دانش آموزان بتوانند آن‌ها را فعال كنند تا با توانايي خودسازگار شوند. تكنولوژي چند رسانه‌اي رسانه‌ها مي‌تواند به دانش آموزان كمك كند تاياد بگيرند. اين يادگيري افزايش خواهد يافت و انعطاف‌پذيري بيشتري درفرآيندهاي يادگيري - يادگيري ايجاد خواهد شد.

به گفته Chery، دلايل استفاده از چند رسانه‌اي در كلاس عبارتند از: ۱. دانش آموزانرا تشويق كنيد كه در فرآيندها و فعاليت‌هاي آموزشي شركت كنند.

۲. دانش متقابل بين دانش آموزان ايجاد مي‌كند.

۳. دانش آموزان را به آناليز منابع و روش‌هاي جديد مي‌دهد. ۴. در مقايسه با معلمو كلاس، به دانش آموزان مخاطبان بيشتري داده مي‌شود.

۵. نياز به مهارت‌هاي تفكر سطح بالاتر و مهارت‌هاي حل مساله. اين پروژه‌ها تفكرغير خطي را توسعه مي‌دهند و به دانش آموزان واگرا كمك مي‌كنند.

۶. معلمان معلم را از سخنران كلاس به نقش تسهيل‌كننده يادگيري تغيير مي‌دهند.كلاس‌هاي دانش آموزان محور در سيستم‌هاي محاسباتي Norouz Courier وسيستم‌هاي ديگر ايجاد مي‌شوند.

به معلمان امكان مي‌دهد تا سبك‌هاي مختلف يادگيري و هوش را در كلاس تشخيصدهند و توانايي دانش آموزان را افزايش دهند.

پيك نوروزي

نوروز، بهترين و most نمونه‌هاي موجود در محيط آموزشي را دانلود مي‌كند، در واقعبهترين نمونه از ويرايش Norouz است كه توسط مركز بارگيري براي تحقيقاتآموزش توسعه داده شده‌است.

دانش آموزان را در فرآيند يادگيري of و يا مهارت داشته باشيد كه معلمان دركلاس‌هاي مجازي نياز دارند تا دانش آموزان را در فرآيندهاي يادگيري دخيل سازند.اگر فعاليت‌ها و تلاش‌ها براي تعادل در سيستم‌هاي انگيزشي متفاوت ايجاد شوند ونيازهاي دانش آموزان را برآورده سازند، به طور فعال در فرآيندهاي كلاس درسشركت مي‌كنند. مشاركت فعال دانش آموزان در فرآيندهاي يادگيري مفهوم گيرندهNorouz در كلاس‌هاي مجازي، معلمان را با اطلاعات بيشتر فراهم مي‌كند و معلمانقادر خواهند بود موانع و كاستي‌هاي موجود در فرآيندهاي يادگيري را طوري حذفكنند كه متناسب با دانش آموزان به روش واكنشي و انفعالي باشد. صبر كنيد تا معلممحتواي اين درس را به آن‌ها ارائه كند. اين كار بر فرآيندهاي انگيزشي دانش آموزاندر كلاس تاثير خواهد گذاشت. بهترين راه براي درگير كردن دانش آموزان در كلاس،اتخاذ اقدامات مديريتي مشاركتي در فرآيند مديريت كلاس است.

نوروز Peyk مهم‌ترين استراتژي آموزشي در زمان ما است كه يكي از مهم‌ترين اهدافنظام‌هاي آموزشي مدرن با شعار تحقق مفاهيم كارآمد و موثر بر فن‌آوري اطلاعاتعلاوه بر جهاني‌سازي آموزش و آموزش در مركز و عدالت آموزشي در توسعه نوروزمي‌باشد. اهميت استراتژي سردبيري Norouz در مديريت كلاس‌هاي مجازي مجازيشده‌است. چارچوبي براي توسعه of Cours با ويژگي‌هاي خاص و رسمي آن به وسيلهروش هدايت‌شده، جامع و هدايت‌شده مديريت براساس رويكردهاي يادگيري جديد ومقايسه با سيستم‌هاي ديگر تعريف مي‌شود. به طور سنتي، توانايي جاي دادن دانش آموزان بيشتر در سطوح مختلف با معلمان كم‌تر است. در اين سيستم آموزشي،رسانه‌هاي مختلف آموزشي از جمله ماهواره، تلويزيون، تلفن، كامپيوتر و ساير مواردمطابق با الزامات آموزشي و فرهنگي هر منطقه به شكل چندرسانه‌اي يا چندرسانه‌ايمورد استفاده قرار مي‌گيرند.

روش Edition Courier، روش of Courier معرفي مي‌شود. به اين ترتيب،سخنراني‌ها از طريق رسانه‌هاي مختلف و مواد چاپي بدون نياز به تعامل رو به رو ومسيوليت يادگيري فراگير است. به نظر او، ايجاد نوروز يك سيستم آموزشيبرنامه‌ريزي‌شده است كه سازمان و نه معلم براي سازماندهي فرآيند يادگيري ويادگيري اتخاذ مي‌كنند و هدف اصلي آن انتخاب بهترين راه‌حل‌ها براي استفاده ازفن‌آوري‌هاي جديد در آموزش، تسهيل ارتباط دوطرفه بين معلم و دانشجو و فراهم كردن زمينه‌هاي يادگيري و ارزيابي فردي براي يادگيرندگان است.

سيستم‌هاي انتشارات Norouz در سيستم‌هاي آموزشي، براساس هدف خود برايدرك يادگيري موثر و موثر يادگيري مبتني بر فن‌آوري اطلاعات، آنچه ضروري به نظر مي‌رسد و بدون آن چنين اهدافي را نمي‌توان درك كرد، يادگيري فراگير است كه باتوجه به ويژگي‌ها و نيازهاي دانش‌آموز از طريق رسانه‌هاي آموزشي، به خصوصفن‌آوري اطلاعات مبتني بر رسانه انجام مي‌شود. در آموزش سنتي، دانشجويان بهاحتمال كمتري آموزش مي‌بينند و نيازهاي آن‌ها، در حالي كه در فرمول‌بندي نوروز،self بر تفاوت‌هاي فردي student's تاكيد مي‌شود، و هر دانش‌آموز براساستوانايي‌ها و توانايي‌هاي خود،

ويژگي سيستم‌هاي نشر Nowruz با در نظر گرفتن نيازهاي مختلف سيستم courier،Keegan ويژگي‌هاي اين سيستم را در مقايسه با سيستم‌هاي ديگر توصيف مي‌كند،كه برخي از آن‌ها به صورت زير هستند: شكاف بين معلم و ياد گيرنده با استفاده از چندرسانه‌اي يا چندرسانه‌اي دسترسي مناسب را براي ادغام تكنولوژي‌هاي جديد درمحيط‌هاي آموزشي فراهم مي‌كند.

دراكر اين واژه را به عنوان توانايي آموزش بدون محدوديت فاصله و فاصله توصيف مي‌كند. مدل Courtesy اكسپرس Norouz براي طراحي يك محيط كلاس درس برايبهبود روند آموزشي با استفاده از ويژگي‌هاي چندرسانه‌اي مانند كنفرانس تصويري وتصويري، و بازسازي فضا و محدوديت‌هاي فضايي طراحي شده‌است. در نوروزسيستم‌هاي انتشاراتي، ارتباطات با كامپيوتر به تعامل تعاملي فراتر از زمان و مكان،حتي فرهنگ، تحت عنوان "انتشارات Corpus Corpus"، در نظر گرفته شده‌اند،تغييرات موضوعي در اطلاعات ارتباطات و ارتباطات مبتني بر رسانه به روش‌هايمختلفي وجود دارد. اين رسانه‌ها فرصت‌هايي براي مردم فراهم مي‌كنند تا درمحيط‌هاي مجازي و مجازي كه منطق يادگيري تغيير مي‌كند تا مفاهيم تغيير نوروز راياد بگيرند. تعامل اجتماعي در زمينه سيستم انتشار Norouz Peyk نيز به حوزهمحيط مجازي، به تنهايي و اجتماعي ارتباط دارد، كه در آن افراد به طور همزمان باامكاناتي كه رسانه‌هاي ارتباط و ارتباطات ايجاد كرده‌اند، تعامل دارند.

در نهايت، ايجاد دوره نوروز، هر خانه‌اي را به مكاني از آموزش و لذت تبديل مي‌كند واز زندگي در دنياي شخصي خود لذت مي‌برد. اين جايي است كه دنياي مجازي باگسترش دسترسي به شبكه به شبكه‌ها شكل مي‌گيرد. نياز به چنين دنياي مجازي، آموزش مجازي را فراهم مي‌كند.

انواع رسانه آموزشي در سيستم‌هاي ويرايش Norouz Norouz راه‌هاي مختلفي برايانتقال محتواي مطالب آموزشي به دوره‌هاي اكسپرس Norouz وجود دارد. اينروش‌ها از پايين‌ترين سطح فن‌آوري تا بالاترين سطح فن‌آوري چند رسانه‌اي، ماننداينترنت، پخش زنده پخش زنده، و كنفرانس ويديويي زنده تفاوت دارند. برخي ازآن‌ها نيازمند سرمايه گذاران كوچك‌تر در زيرساخت فن‌آوري و برخي ديگر هستند.چندين عنصر بايد در طراحي فرآيند يادگيري - يادگيري مفاهيم حامل گيرنده در نظر گرفته شوند تا اطمينان حاصل شود كه the Courier موفق و موثر است.

بررسي دقيق محتوا و پايه دانش، طراحي آموزشي، چارچوب انتقالي و ارتباطات،تعامل بين معلم و دانش‌آموز، و محيط آموزش و مديريت آن در برنامه موثر گردآوريدادگاه Norouz فعلي. علاوه بر اين، توجه به زيرساخت فن‌آوري و امكانات موجود ونيز بافت فرهنگي و اجتماعي در اين فرآيند آموزش و يادگيري نيز عوامل تاثيرگذار درانتخاب رسانه‌هاي آموزشي در چارچوب of اكسپرس است.

انتخاب رسانه‌هاي خاص براي انتقال بايد با توجه به محتواي آموزشي و مديرانمدارس، به ويژه مديران كلاس درس، بر روي زمينه موجود و استفاده از فن‌آورياطلاعات و اطلاعات و امكانات و امكانات آن تعيين شود. Let's به چند رسانه ديگرنگاه مي‌كنند.

جواب) فن‌آوري تلفن تلفن يكي از ابتدايي‌ترين و آسان‌ترين فن‌آوري يادگيري استكه تقريباً در دسترس همه كاربران قرار دارد.

در كشورهايي كه شبكه مخابراتي وجود دارد، اين گوشي مي‌تواند به عنوان يكي ازابزارهاي اصلي مورد استفاده قرار گيرد.

با استفاده از فن‌آوري تلفن در عين حال، تلفن در مذاكرات با معلمان و روابط سازندهآن‌ها بين learners و well ايجاد مي‌شود. با توجه به هزينه پايين و در دسترسبودن اين فن‌آوري در سيستم‌هاي آموزشي، مهم‌ترين مزاياي سيستم‌هاي پيكاكسپرس عبارتند از: ارايه دوره‌هاي تخصصي با استفاده از فن‌آوري تلفن در مدارسمناسب است و هيچ گونه درس و درس كلاسي نيست و هيچ گونه مشكلي برايمعلمان و مربيان باتجربه در دوره‌هاي تخصصي بكار نمي‌رود.

محدوديت‌هاي فضايي برقراري ارتباط بين معلمان و دانش‌آموزان حذف مي‌شوند.مهم‌ترين محدوديت اين تكنولوژي اين است كه تنها مي‌توان از آن در موقعيت‌هايياستفاده كرد كه تاسيسات مخابراتي پيشرفته وجود دارند و نمي‌توان آن را در بافتمحتواي پيچيده مورد استفاده قرار داد.

۲) فن‌آوري كامپيوتر كامپيوتر يكي از مهم‌ترين ابزارها براي يادگيري مفاهيم حاملكنترل از راه دور است. از طريق كامپيوترها، دانش آموزان و معلمان توانايي برقراريارتباط، جستجوي اطلاعات، و پردازش آن از طريق شبكه جهاني را دارند و قادر بهاستفاده از فن‌آوري و محيط‌هاي يادگيري براي يادگيري مفاهيم نزاكت توام با نزاكتهستند. با اين حال، استفاده از كامپيوتر در سيستم‌هاي تلفيقي Norouz Norouzهنوز در مراحل اوليه خود است و هنوز مشكلاتي در سيستم‌هاي ارتباطي فن‌آوريكامپيوتر و كامپيوتر وجود دارد كه مي‌توان از آن‌ها براي رسيدگي به اين كمبودها وايجاد زيرساخت لازم در اين زمينه استفاده كرد. تامين بهينه اين تكنولوژي يكمحيط آموزشي الكترونيكي را ايجاد كرده‌است. دو محدوديت مهم در استفاده از كامپيوتر در آموزش و يادگيري مفاهيم نوروز وجود دارد. اولين و مهم‌ترين محدوديتدر استفاده از رسانه رايانه‌اي در آموزش دسترسي learners به آن يك كامپيوتر وهمچنين ايجاد ارتباطات و فن‌آوري ارتباطات در استفاده از كامپيوترها است. فراهمكردن آموزش موثر براي وجود يك كامپيوتر در محيط‌هاي آموزشي و non ممكننيست. ايجاد زيرساخت ارتباطي لازم در اين مورد پيش‌نياز است. محدوديت دوم دردسترس بودن نرم‌افزار آموزشي و كاربرد آن‌ها در سيستم انتشار Norouz Peak استكه به دانش آموزان اجازه مي‌دهد تا محتويات آن‌ها را به صورت الكترونيكي بررسيكرده و مشكلات آن‌ها را حل كنند.

تله گفتگوي ديداري تصويري: به اين ترتيب، عناصر تصويري و تصويري تركيب‌شده ويك مدل يادگيري بصري و تعاملي ايجاد مي‌كنند. اين روش ارسال و دريافت احترامبه تكنولوژي‌هاي جديد، ماهواره‌ها و تلويزيون‌ها از يك نقطه به نقطه ديگر ارسالمي‌شود. نقاط قوت اين روش عبارتند از: ۱. اين فن‌آوري قادر است نقاط مختلف ودور را در يك زمان به كلاس متصل كند، و دانش آموزان و معلمان با يكديگر درتعامل هستند و نقاط كنترل از راه دور و محروم نيز از معلمان واجد شرايط استفاده مي‌كنند.

۲. اين تكنولوژي، با استفاده از عناصر تصويري و تصويري به طور همزمان، تاثيربيشتري بر يادگيري مفاهيم courier در مقايسه با ساير ابزارهاي فن‌آوري آموزشيخواهد داشت.

نقاط ضعف اين روش به شرح زير هستند: دانش آموزان بايد در يك زمان خاص بهمحل متصل شوند. بنابراين، استفاده از اين فن‌آوري محدوديت‌هاي زماني را برايدانش‌آموزان ايجاد مي‌كند.

بسياري از زيرساخت‌هاي گران‌قيمت از جمله فن‌آوري‌هاي جديد، شبكه‌هاي ارتباطيقوي و حتي ماهواره‌ها مورد نياز هستند.

معمولاً بايد يك واحد هماهنگ‌كننده در هر ارتباط از راه دور وجود داشته باشد.

وب سايت‌هاي اينترنتي و رسانه‌اي مجازي اينترنت و وب جهاني اينترنت چندينموسسه را به انتخاب پيك نوروز هدايت كرده‌اند. برخي نيز ادعا مي‌كنند كهرسانه‌هايي وجود دارند كه در عين حال راه‌حل‌هاي ساده‌اي براي يادگيري دارند وهمه مشكلات را با كامپيوتر حل مي‌كنند.

نقاط قوت اين رسانه عبارتند از: 1. تاثير اصلي در افزايش نتايج آموزشي و بهبودوضعيت پيشرفت تحصيلي و يادگيري مفاهيم كسب و كاره‌اي يادگيرندگان و كاربراناست.

متوسط هزينه متوسط و انعطاف‌پذيري بالاي رسانه براي متعادل كردن فرد با گروه وفرد با توانايي فردي براي ايجاد كلاس‌ها به طور مداوم به محتوا در هر زمان و مكان.

نقاط ضعف اين رسانه عبارتند از: 1. تفاوت در ادراك محتواي آموزشي مواد آموزشيبا شناخت مخاطب تكنولوژي و ميزان سود با توجه به اين دانش است.

استفاده از اينترنت يكي از راه‌هاي موثر تدوين پيك نوروز, آموزش از طريق اينترنتاست كه محدوديت‌هاي زماني و فضايي را حذف مي‌كند. اينترنت يك محيط نسبتاًجديد با غناي قابليت‌هاي آموزشي است. مزيت اصلي اينترنت, توانايي ايجادابزارهاي آموزشي براي همه افراد و افراد در جهان است.

اينترنت به روش‌هاي مختلفي پردازش اطلاعات را هدايت مي‌كند: براي كارگران وفراگيران: جستجو براي كسب اطلاعات و مشورت با ديگر همكلاسي‌ها, نتايجارزيابي‌ها را براي موسسات آموزشي تهيه و به روز رساني مي‌كند.

از جمله مزاياي انتشار پيك نوروز از طريق اينترنت عبارتند از: توانايي انعطاف‌پذيريزمان و زمان براي بهبود يادگيري و فرآيندهاي ياددهي - يادگيري مفاهيم دوره‌هاينوروز بدون نگراني درباره سازگاري كامپيوتر و سيستم‌هاي مرتبط با آن.

در زير معايب اينترنت: محدوديت زيرساخت ارتباطات و سرعت پايين (خطوط انتقالبراي انتقال تصاوير صوتي,) وابستگي سطح يادگيري در سطح آشنايي با امكاناتموجود در اينترنت و استراتژيك و حركت در اينترنت و دنياي مجازي.

حجم زياد اطلاعات موجود در آن و ايجاد مخاطبان گيج در انتخاب اطلاعات مورد نظر.

و استفاده از تكنولوژي‌هاي چند رسانه‌اي در توسعه نوروز، استفاده از كامپيوتر برايتعامل با كامپيوترها در عرضه و تلفيق متن، گرافيك، صوت و ويديو با رابط‌ها ووسايلي است كه به كاربران امكان گردش، چرخش، تعامل با رايانه را مي‌دهد و برايارتباط.

تعريف تكنولوژي چند رسانه‌اي در جهان يكي از اهداف اصلي است.

ايجاد يك ۲. واسطه‌اي وجود دارند كه اطلاعات را به هم متصل مي‌كنند.

وجود ابزارهاي مسيريابي كه به دانش آموزان اجازه اتصال، حركت، و استفاده از اطلاعات شبكه اطلاعاتي را مي‌دهد.

وجود يك روش و روش پردازش نظرات و اطلاعات جمع‌آوري‌شده به طوري كه تعاملموثر و تعامل مي‌تواند ايجاد شود.

اگر يكي از اين مولفه‌ها وجود نداشته باشد، تكنولوژي چندرسانه‌اي در واقع چندرسانه‌اي از مهارت‌ها و تكنولوژي پايه در قرن بيست و يكم است، كه براي خواندن ونوشتن مهارت‌ها در قرون گذشته مهم است. رسانه چند رسانه‌اي طبيعت خواندن ويادگيري در سيستم است. ويرايش of Norouz's تغيير خواهد كرد، و به جاي تمركزانحصاري بر روي كتاب‌ها و محتواي خطي چاپي و محدود كردن آن، ايجاد يك بعدجديد آن را به هيجاني و پويايي تبديل خواهد كرد (ibid).

مزيت اصلي چند رسانه‌اي، استفاده از ديگر منابع يادگيري انعطاف‌پذير در ارائهاطلاعات و تحويل سريع آن در ارائه بازخورد است. هدف اصلي كاربردهاي چند رسانه‌اي، افزايش دانش و سواد دانش آموزان است. رسانه رسانه موضوعات ومطالبي را براي دانش آموزان فراهم مي‌كند كه آسان‌تر به ياد آوردن و يافتن فرمجذاب‌تر از كتاب‌ها و رسانه‌ها هستند. چند رسانه مي‌توانند استراتژي‌هاي آموزشيمختلفي را اداره كنند و دانش آموزان بتوانند آن‌ها را فعال كنند تا با توانايي خودسازگار شوند. تكنولوژي چند رسانه‌اي رسانه‌ها مي‌تواند به دانش آموزان كمك كند تاياد بگيرند. اين يادگيري افزايش خواهد يافت و انعطاف‌پذيري بيشتري درفرآيندهاي يادگيري - يادگيري ايجاد خواهد شد.

به گفته Chery، دلايل استفاده از چند رسانه‌اي در كلاس عبارتند از: ۱. دانش آموزانرا تشويق كنيد كه در فرآيندها و فعاليت‌هاي آموزشي شركت كنند.

۲. دانش متقابل بين دانش آموزان ايجاد مي‌كند.

۳. دانش آموزان را به آناليز منابع و روش‌هاي جديد مي‌دهد. ۴. در مقايسه با معلمو كلاس، به دانش آموزان مخاطبان بيشتري داده مي‌شود.

۵. نياز به مهارت‌هاي تفكر سطح بالاتر و مهارت‌هاي حل مساله. اين پروژه‌ها تفكرغير خطي را توسعه مي‌دهند و به دانش آموزان واگرا كمك مي‌كنند.

۶. معلمان معلم را از سخنران كلاس به نقش تسهيل‌كننده يادگيري تغيير مي‌دهند.كلاس‌هاي دانش آموزان محور در سيستم‌هاي محاسباتي Norouz Courier وسيستم‌هاي ديگر ايجاد مي‌شوند.

به معلمان امكان مي‌دهد تا سبك‌هاي مختلف يادگيري و هوش را در كلاس تشخيصدهند و توانايي دانش آموزان را افزايش دهند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 247
  • بازدید کلی : 11123
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه